Засоби технології Microsoft XNA як основа розробки тривимірних ігрових додатків - диплом по программному обеспечению, программированию

 

Тезисы:

  • Для ігрових додатків портом перегляду зазвичай є весь екран.
  • Дослідити та описати поняття тривимірної графіки та математичні основи її побудови.
  • Проаналізувати процес візуалізації тривимірних сцен.
  • Розробити набір шейдерних ефектів засобами мови HLSL.
  • Розміщується в збірці Microsoft.Xna.Framework.Game.dll.- власне сам додаток користувача.
  • Схема програмованого конвеєра візуалізації який використовується в Microsoft XNA зображена на рис.
  • Основна частина обчислень при подібній візуалізації виконується великими комп'ютерними кластерами.
  • Розроблено nVidia спільно з Microsoft.
  • Основною функцією світової сфери є обмеження ігрового простору.
  • Сфера гравця - основний ігровий обєкт з яким напряму може взаємодіяти гравець.

 

 

Похожие работы:

Предметы

Все предметы »

 

 

Актуальные дипломы по программному обеспечению, программированию