Побудова ліній та точок з допомогою комп’ютерної графіки - контрольная работа по программному обеспечению, программированию

 

Тезисы:

  • Блінова Т.О., Порєв В.М. Комп’ютерна графіка / За ред.
  • З предмета " Комп’ютерна графіка ".
  • Алгоритм побудови лінії.
  • Якщо в попередньому прикладі використовувати GL_LiNE__ Loop, буде побудований квадрат по межі вікна.
  • Бібліотека DirectX, істотно розширює мультимедійні можливості комп'ютера.
  • Засобами бібліотеки Opengl побудувати довільну кількість довільного розміру точок на поверхні форми.
  • 1. Декілька готових шаблонів штрихових ліній.
  • Vert:array [1..6,1..10] of GLfloat; //оголосили масив з параметрами 10-ти точок.
  • С.В.Глушаков, Г.А.Крабе Компютерная графика, Харьков 2002.
  • GlEnable (GL_POINT_SMOOTH) ; //активізувати згладжування точок.

 

 

Похожие работы:

Предметы

Все предметы »

 

 

Актуальные контрольные работы по программному обеспечению, программированию