Об'єктно-орієнтоване програмування - курсовая работа (Теория) по программному обеспечению, программированию

 

Тезисы:

  • Геометричний ієрархія програмування фігура.
  • Визначення відстані до: початку координат, довільної точки, довільної прямої від середини фігури.
  • Спроектувати клас для організації з фігур списку.
  • Виконати сортування отриманих списків на основі: 2.VІ по не зростанню і не спаданню.
  • Забезпечити введення даних з клавіатури і з файлу, збереження у файл, відображення фігур на екрані.
  • Для розробки програмного забезпечення будемо проектувати класи починаючи з найпростішого.
  • Таким буде клас "Точка".
  • Наступним класом буде клас "Дуга".
  • Набір даних типу "Комбо" повинен формуватися у вигляді однозвязного списку.
  • Список, що відображає відносини сусідства між елементами, називається лінійним.

 

 

Похожие работы:

Предметы

Все предметы »

 

 

Актуальные курсовые работы (теория) по программному обеспечению, программированию