Розробка гри "Життя" - курсовая работа (Теория) по программному обеспечению, программированию

 

Тезисы:

  • Гру "Життя" вперше створив Дж. Конвей.
  • Для коду даної програми я використав навики з виконання практичних робіт.
  • Це власне не гра, а проста модель еволюції групи живих організмів.
  • Ігровим полем ("житєвим простором") в цій грі являється двохвимірна поверхня, розділена на квадрати.
  • В нас це поверхня тора, яка не має границь: наявність границь завжди зв’язано з проблемами.
  • Кожна клітинка має 8 сосідів.
  • Ячейка може бути заселена одним організмом, або бути порожньою.
  • Розробити програму для вирішення поставленої прикладної задачі.
  • Популяцію в першому поколінні задамо випадково.
  • Це означає, що рішення про те, чи буде кожна клітка заселена, приймається з деякою вірогідністю.

 

 

Похожие работы:

Предметы

Все предметы »

 

 

Актуальные курсовые работы (теория) по программному обеспечению, программированию