Розробка програми "Музеї Дрогобичини" - курсовая работа (Теория) по программному обеспечению, программированию

 

Тезисы:

  • Рис.3.3.1 UML діаграма програми "Музеї Дрогобичини".
  • Є невід'ємною частиною уніфікованого процесу розробки програмного забезпечення.
  • Øпроаналізувати етапи розробки програм на ПК.
  • Основними функціями курсової роботи на тему "Музеї Дрогобичини" є.
  • Курсова робота "Музеї Дрогобичини" тестувалася на компютері з характеристиками.
  • ØПерехід між різними місцями в музеї.
  • Øв додатку - лістинг основних блоків програми.
  • Ряд дій, які в С/C++ повинні здійснювати програмісти, доручено віртуальній машині.
  • За необхідності таких дій java дозволяє викликати підпрограми, написані іншими мовами програмування.
  • В ньому розміщенні всі зображення які використовуються в програмі.

 

 

Похожие работы:

Предметы

Все предметы »

 

 

Актуальные курсовые работы (теория) по программному обеспечению, программированию